Най-награждаваното шотландско сингъл малц уиски Glenfiddich разкри новата си визия пред специални гости и приятели на марката. Представянето на новата десета официална бутилка на Glenfiddich прие формата на пътешествие във времето, вдъхновено от динамичната история на бранда.

На събитието се отпразнува не само пускането на новата визия на пазара, но и 110 години от появяването на първата бутилка Glenfiddich през 1909-та.

В чест на тържествения повод, гостите се озоваха като в машина на времето. Те имаха възможността да се потопят изцяло в атмосферата на емблематични за историята на Glenfiddich епохи от развитието на марката –  да надникнат зад завесите и да разберат детайли около създаването на самата напитка, както и експозиция, проследяваща иновативния дизайн на бутилките от различните години.  

Четири тематични бара, илюстриращи ключови времеви отрязъци от историята на марката, поведоха посетителите в едно незабравимо пътешествие:

Автентични мебели и декор от началото на 20 век, разливащия се ритъм на суинг  и превъзходния вкус на коктейл Rob Roy (несъмненият фаворит на изисканото общество в онова време) напомняха за 1909 година –  само 22 години след като Уилям Грант впрегнал силите на цялото си семейство, за да създаде семейната си дестилерия и да започне работа по създаването на „най-добрата глътка в Долината“.

Бляскавата магия на 50-те и 60-те години, опияняващия Rusty Nail коктейл и вдъхновяващата история на Санди Гордън, правнук на Уилиям Грант и човекът запознал през 1963г Америка със сингъл малц уискито. Това са времената, в които бутилката се превръща в неизменна част от магията на бранда –  тогава се появява революционния триъгълен дизайн на Glenfiddich – дело на един от най-влиятелните дизайнери на 20-ти век Ханс Шлегер.

С лекота пътешествениците се озоваха в бара, пресъздаващ периода 1970-1990 г., пийваха емблематичен за този период коктейла Godfather, любим на актьора Марлон Брандо. В бутилките от 70-90-те години се формират основни характеристики на емблематичната Гленфидих визия: въвеждането символа на Елена, първия „златист етикет “(от който произлиза вече всеки следващ етикет на Гленфидих, въвеждането на годините на етикета (age statement)

Милениумът бе последната спирка – старателно добавяните през десетилетията елементи, като триъгълната бутилка, етикетът, наподобяващ герб и разбира се, гордият елен говореха за дългия и успешен път на най-награждаваното шотландско сингъл малц уиски в света.

Под притихналите светлини, на сцената се появи Владо Карамазов – дългогодишен приятел на Glenfiddich в България, който посрещна гостите в настоящето и представи новата визия на марката, с която ще посрещнем бъдещето.

Новата бутилка запазва духа на марката и за първи път в 110-годишната история на бутилиране представя емблематичен елемент, олицетворяващ родното място на Glenfiddich – именно долината, на която е кръстена марката – „Долината на Елена“ .